Dudaktan Kalbe 40 Bölüm Full



Diğer kısımları izlemek için diğer sayfaya geçin!

Büyük ekran izlemek için görüntüye çift tıklayınız!

İndirin:
Avi: Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6


Kategori: Dudaktan Kalbe
Tarih: Haziran 9, 2008
İzlenme: 30.034
Etiketler: , ,

18 Yorum Var → “ Dudaktan Kalbe 40 Bölüm Full ”


  1. Aysenur

    5

    makbule den nefret ediyorum…………ufffffffffff


  2. cigdem

    5

    bende nefret ediyorum..ama bazi seylerede vesile oluyor gibi kemal bey oldu, lamia yanliz kaldi. kenanda bosaniyor. artik lamia itiraf etmesi lazim yada kenanin bi sekilde ogrenmesi lazim o bolumu iple bekliorum…


  3. faruk

    5

    ilk defa yorum yaziyorum her ne olursa olsun filmde olsa bir insanin olmesi ve boyle birseyin sebep olmasi cok aci ben bu filmde ki herkezden nefret ediyorum bir kisiden nefret etmiyordum oda sizlere omur tek sucsuz olarak oynayan oyuncuydu kemal bey bir insanin sevgisini yasamak yerine neden bu yollari secer anlamiyorum


  4. melis

    5

    ya hepsi ayri ayri bi sinir seyler. uzatmayin artik cok ya artik söylesin kenana babasi oldunu ……


  5. girl_cavidag

    5

    gercekten sacma artik kenanin örenmesi gereikiyo ama yinede cok seviyorum bu diziyi


  6. GÖNÜL

    5

    yeter artık ya harbi yeter bunalım gelmeye basladı diziden söylesin be artık.. bırakcam izlemeyi artık öf be sacmaladılar abarttılar iyice


  7. ISIMLI

    5

    LAMIYA. FILMIN BAS KAHRAMANI:))))). SACMA. YANI BIR KERE OLSUN CEMILE TEPKI GOSTEREMEDI. CEMIL ONU ALTINA ALSA BILE CEMIL BEY YAPMAYIN DEYE DEYE HER SEYI YAPACAK:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))). SINIR OLUYORUM ONA.


  8. Aysu

    5

    bu lamiya kadar salak bir kadin görmedim ya….her seyi anlatib mutlu olacagi yerine bir sürü insani mutsuz ediyor… her kes aci cekiyor bu hala sakliyor gercekleri… ama sonucda dizi isde uzatmak icin bir sürü sey uyduruyorlar ))))


  9. andromahos

    5

    Beyler, 1 nci lnk haric digerleri rapidten silindi , yenilebilirmisiniz?
    tskler


  10. nazli

    5

    slm arkadasalar partlarda sorun var baka bilirmisiniz simdiden tsklerr


  11. linda

    5

    allahhhhhhhhhhhhhhh ben artik kalkib da turkiyeyemi gitsem diyorum. yeter yaaaaaaaaa. lamiya gibi salak bir oyuncu gormedim. bu senariyi kim yazdiysa kendisinin chok salak olmasi lazim. koyun gibi lamiya ortalarda dolashib insanlari mutsuz etmekden bashka bir shey bilmiyor. amma sahiden artik yeter bu dizinin sonu gelmeli. chok uzadikca tadi kachiyor. artik onlar birleshib aile olmali. bu kadar


  12. derya

    5

    bence cok guzel bır dızı harıka ben bakdıkca kendımı fılmın ıcınde goruyorum ha lamıyaya gelınce cok guzel bır rol vermısler cunku bu tur olaylar hayatta oluyor yannı demek ıstedıgım kımseyı hor gormemek lazım senaryoyu yazanada cok tsk ederım harıka bır dızı .saygılar …. deryaaaaaaaaaaa


  13. derya

    5

    ya arkadaslar ben belcıkada oturuyorum bana tavsıye edebılecegınız bır dızı varmı tsk.


  14. ilayda

    5

    selamlar dızıyı ılk ızledıgımde cok hosuma kıtmıstı ama artık sıkmaya basladı lamıya hanım cocugunun kenandan oldugunu artık soyle bence basına baska bır ıs acmadan cemıle gelınce artık o uyuzun haddını bıldır o yapıstıkca sende ıyıce yapısıyosun yakısırmı sana hele su cemılın babası hıc yakısmamıs rolu kendısıne ama lamıyanın rolu oldukca zor allah yardımcınız olsun dıycem ama allahlık bır ıs olmadıgı ıcın daha dogrusu allahın razı oldugu bısey degıl gercı sıze sorsak belkıde ekmek parası dıyceksınız gıdın kardesım ekmek paranızı baska bır yerde arayın


  15. serseri

    5

    bu flimde tek nefrety ettigim kisi makbule kendisini pasa nin oglugla nisanlandi diye hava lara girmesin lamiyaya cok haksizlik ediyo ama lamiyayi da cok saf buluyorom bensce biran once soylesin kenana cocugun babasini soylesin herkeste aci cekmek ten kurtulsun flim uzuadikca tadi kaciyo


  16. kardelen

    5

    slm ilk defa yorum yaziyorum .diyecegim suki ne yi tartisiyoruz arkadaslar neticede bu bir dizi senaryo neyi gerektiriyorsa onu oynuyorlar disina cikabilirlermi ama ben cok begenerek izliyorum ..

  17. diziyi beyenmeyen izlemesin kardesim ne o bunlar olan seyler gercek hayata da .ask kolay kazanilip ellde edilmiyor aci cekceksin ki ask o zaman ask


  18. Merve

    4

    ” Dudaktan Kalbe ” dizisini çook beyendim.. Bugün’e kadar en heycanli, en güzel, en duygusal dizi.. Bence senaryo çok güzel.. Lamia Hüseyin Kenan’a O’nun bebegisini demedi ise, Hüseyin Kenan hakk ediyodur.. Lamia ile bulustugu zamanlar, ILK zamanlar, Cavidan ile nisanlandi ve Lamia’ya sakladi.. Üstelikte nisanlandigi an, Lamia’ya evlenme teklif etti.. Bence çok saçma, önce düsünse idi.. Bence Lamia çok hakli.. O’nun bebegisinden baska birisi yok.. Hüseyin Kenan O’nun bebegisini alirsa, Lamia daha çok yalniz hiss eder kendini.. Benim dicegim buydu!


Yorum yapın