Düşlerimin Prensi 24 Bölüm Final Full



Büyük ekran izlemek için görüntüye çift tıklayınız!

İndirin:



Kategori: Düşlerimin Prensi
Tarih: Ağustos 31, 2008
İzlenme: 8.865
Etiketler: , , ,

13 Yorum Var → “ Düşlerimin Prensi 24 Bölüm Final Full ”


  1. betul

    5

    bu dizi cok super ama hemen bitti keske daha cok surseydi neyse son bolum harika bitti ve mutlu son oldu daha devam etmesi lazim di cunku sorular vardi filimle ilgili
    shin saskindi cunku chai yang hamileydi shin neden sasirdi o zaman onun cocugu degil di
    bilmiyoruz neyse filim guzel bitti


  2. büşra

    5

    ya çk spr bi diziydi keşke bitmesydi dwm edrse aynı oynclr olsn ltfn


  3. anil cerkezoglu

    5

    sizde cok sey istiyorsunuz dizinin devamini koymak isterlerse koyarlar koymak istemezlerse koymazlar size ne

  4. inanamam bende cinde kaliyom ama boyle bir ben bu kisiilerin filimine baktim ama bu filimi ilk defa izliyom


  5. gülcan dağcı

    5

    arkadaşlar dizinin TRTde yayınlanmasını istiyosak TRT ile iletişime geçelim istekde bulunalım dizinin yayınlanması için ne kadar çok istek olursa diziyi yayınlama olasılığı büyür hadi düşlerimin prensi İZLEYİCİLERİ göcterelim kendimizi her şey dizi için yuppi


  6. berna

    5

    süper bi diziydi keske bitmesetdi:(


  7. tugba

    5

    inanmıyorum bu kadar güzel film olmasss bunun devam etmesini istiyorumm


  8. sedef

    5

    YA bu dizi zaten ilk önce TRTde yayinlandi sonra böyle 17. bölümde falan sip diye kesi veddiler diziyi anlamadim gitti ya sonrada internetteki yorumlardan dizinin bittigini ögrendim ve cok sinir oldum ya demek chai yang hamileydi he off chingun neden sasirdi acaba . Ha bide 1 sorum var bunlar hic birlikte gerdege girdilermiki. OF ya neredeyse hic birsey bilmiyorum su dizi hakkinda.YAZIK BANABE DEGILMI AMA…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


  9. sibel

    5

    birde açılsa izlesem süper olacaktı ya bu diziyi açamıyorum 11. bölümden sonrasını seyredemedim sebebini merek ediyorum acaba sitenizmi yetersiz


  10. tek yurek dilek

    5

    ya neden bu dizinin hic bir video su acilmiyor arkadaslar bilen biri varsa bana yardimci olurmu lutfennnnnnnnnn


  11. zeynep

    4

    ya aaaaaaaaaaa düşlerimin prensi dizisini niiye seyredemiyoruz lütfen bir çare bulun yadaaaaaaaaaa bize bir yol gösterin nereye girip seyrede biliriz lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ben onları çok seviyorum izlemediğim bölümler var onları izlemek istiyorummmmmmmmmmmmmmmm


  12. evremm

    4

    yaaaaa ben hayatımda böyle müthiş bi dizi izlemedim tekrarrr yayınlansın lütfennnn!!!!!!!!!!!!
    biraz acıkloydı amaa….. :)


  13. peri

    3

    düşlerimin prensi cok cok cok seviyorummmm şeker güzel :))


Yorum yapın