Kara Şimşek 1986 1-2-3 Bölüm Full



Büyük ekran izlemek için görüntüye çift tıklayınız!

İndirin:



Kategori: Kara Şimşek 1986
Tarih: Temmuz 13, 2008
İzlenme: 53.447
Etiketler: , ,

18 Yorum Var → “ Kara Şimşek 1986 1-2-3 Bölüm Full ”


  1. kaan

    5

    slm,
    cok tsk.
    kaan


  2. tombili

    5

    slm cok tsk ederim


  3. selcuk

    5

    neden bu kadar gec yukleniyor yoksa bendemi bir sorun var firefox da var halbuki


  4. eren

    5

    slm önce tesekür ederim yayinladiniz icin geri kalan bölümleri ne zaman koyacaksinis sitenize kara simseyin bölümlerini tsk ederim saygilarimla eren


  5. Burak

    5

    Sayin site administratoru
    Sitenizi begenerek takip ediyorum.
    Kara Simsek dizisinin diger bolumlerini de yayinlarsaniz sevinirim.
    Ayrica bir tavsiye olarak sitenizde uyelik ortamini kurmaniz bunun yanira yeni eklenen videolarin da uyelere e-mail vasitasiyla bildirilmesini ve bunun da tarafinizdan degerlendirilmesini cok isterdim.
    Tesekkurler
    Saygilarimla
    Burak


  6. Levent

    5

    Merhaba…

    Ben izleyemiyorum.Linkte sorun olabilir mi..? Teşekkürler


  7. paruk

    5

    evet bende izliyemiyorum arıza var


  8. Dagseli

    5

    ya ben de izleyemıyorum sureklı bakıyorum duzelmısmı dıye sorumlu arkadaslar bı bakarmısınız.
    emeklerınızden dolayıda cok tesekkur ederım.


  9. bilal

    5

    10numara herkeze tşk sağoln var olunn
    arkadaşlar


  10. musa

    5

    selam ben izleyemiyorum bir sorunmu var acaba tesekkurler..


  11. olgun0

    5

    başka sitelerde 5 bölüme kadar geldi ama bu sitede hala daha bırak 5 bölümü 1 bölüm bile izlenemiyor ben bu siteyi halen daha anlamadım


  12. ibo

    5

    slm arkadaşlar bende izleyemiyorum bekle bekle tık yok yha sitenin ilgililerine duyurulur lütfen bu sorunla ilgilenin teşekkürler..


  13. apocan

    5

    arkadaslar ya bana yardımcı olun burdan acamadım bu kara şimşeki sizin bildiginiz bi site varmı yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim


  14. ilker çiprut

    5

    sitenin varlığını öğrendiğimde hevesle girdim izleyemeyince hayal kırıklığıyla çıktım yetkililer umarım problemi çözerler biz de kara şimşekle hasret gideririz :)ayrıca bu siteyi kuranlara kucak dolusu teşekkürler


  15. sinan

    5

    bu video calismiyor eger elinizde duruyorsa yenilerseniz süper olucak


  16. kozan

    5

    tüm eski bölümleri yayınlarsanız çok güzel olur genede teşekkürler


  17. rafet

    5

    arkadaşım güzel siten var ellerine sağlık birde eski dizi yayınlıyorsun yaa bulabilirsen o eski ve güzeldiziden(ziyaretçiler)trt de yayınlana onuda eklersen sevinirim ellerine sağlık..


  18. tuncay

    3

    güzel


Yorum yapın