Kurtlar Vadisi Pusu 6 Bölüm Full



Flash Player

DivX Player

Büyük ekran izlemek için görüntüye çift tıklayınız!

İndirin:



Kategori: Kurtlar Vadisi Pusu
Tarih: Aralık 6, 2007
İzlenme: 49.309
Etiketler: , , , ,

8 Yorum Var → “ Kurtlar Vadisi Pusu 6 Bölüm Full ”


  1. mikail

    4

    vallahi super su bulutta beni kanser ediyo vallah ne verem adam ustaya anyamadim hemde bu yeni bolumlerde polatin nedense yaninda hic koruma yok nasil baronun yaninda kimse olmaz biraz daha mantikli yaparsaniz daha iyi olur


  2. cakirr

    4

    baronluk mu kaldi kocum


  3. kaan

    4

    memati rajon anlayına bayılıyorum


  4. arlind

    4

    ya ben haloyu col sevoyorum yaaa:D
    o bu filmi bsindan asaya kadar renk veriyo

    ya bu film super yaa:D
    insalah hic bitmez-4-

    mikail seninle de katilmiyorum uzgunum ama bu filmi butun turkiye bakiyo kosovanin yarisida … ne kadar iy bir filim oldunu hepimiz goruyoruz : sen diyosun ki boyle boyle yapsaniz daha iyiy olur >.. abii onlar bizden daha iyi biliyorlar


  5. adnan

    4

    pana film yeni bir film yapicakmi?


  6. tatli anne

    3

    kurtlar vadisinin ilk bölümlerini seyretmistim bitti diye bakmamistim simdi ask meskten daraldim hep ayni konu püsüya basladim yahu bu senaristlerin hafiye olmasi lazim gizli ajan gibi calisiyorlar nerden buluyorsunuz bu mevzulari gercekleri hayal diye bize gösteriyorsunuz tesekkürler size fulldiziyede cok tesekkürler


  7. rafael

    3

    ben bu filmi izlemek icin hic birsey yapmiyorum


  8. rafael

    3

    pusu neden bu kadar izlenme rekoru aliyor


Yorum yapın